هنر سفره آرایی

هنر سفره آرایی

هنر سفره آرایی

هنر سفره آرایی

مقدمه

 شکلکهای جالب آروین


سلام به دوستان خوبم...


به دلیل علاقه زیادم به رشته های هنری,از جمله سفره آرایی که جدیدا" به سراغش رفتم,این وبلاگ زیبا رو طراحی کردم و سعی دارم عکس ها و مطالب جالب و آموزنده ای رو در این رابطه براتون بذارم

عکس هایی که براتون میذارم,هم شامل عکس هایی از هنرها و دیزاین های خودم هست , و هم شامل کارهایی که مربوط به هنرمندی دیگر دوستان هست

در ابتدای کار ممکنه بیشتر از کارهای دیگران بذارم و به مرور از کارهای خودم..چون باید یکی یکی از کارهام عکس بگیرم..

امیدوارم از مطالب وبلاگم نهایت استفاده رو ببرید و خوشتون بیاد

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:22 ب.ظ

مهناز جون رو من حتما حساب کننننن طرف دار اون وبلاگت بود....ولی این یکی رو بیشتر دوست دارم...عالیه موفق باشی حتما همیشه سر میزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد