هنر سفره آرایی

هنر سفره آرایی

هنر سفره آرایی

هنر سفره آرایی

سری اول عکس هایی از تزئین سالاد الویه



دوستان عزیزم با کلی عکس خوشمزه اومدم!!!
من خودم خیلی سالاد الویه رو دوسدارم!
این عکسها رو ببین و میتونی خیلی راحت از نوع تزئیناتش استفاده کنی و در خونه انجام بدی..
از همه به نظرم قشنگتر , تزئین سالاد به صورت ماهی و به صورت گل آفتابگردون هست!!




ادامه عکس ها رو هم حتما ببین


 

تزیین الویه/ ashpazia.com



تزیین الویه/ ashpazia.com

تزیین الویه/ ashpazia.com

تزیین الویه/ ashpazia.com

 


تزیین الویه/ ashpazia.com

تزیین الویه/ ashpazia.com



واقعا خود غذا یه طرف,تزئیناتشم یه طرف!
آدم وقتی این عکسا رو میبینه حتی اگه گرسنش هم نباشه ,گرسنش میشه!

من خودم هروقت الویه درست کردم ازین تزئینات استفاده میکنم و از سالادم حتما عکس میگیرمو میذارم تو وب
   

 



نظرات 13 + ارسال نظر
zrnznn پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 ب.ظ

اولیو سومی و پنجمی خیلی خوشگل بودن...حتما برا وقتی که مهمون داریم از این طرحا استفاده میکنم...مخصوصا سومی رو خیلی دوست دارم

سارا شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:19 ب.ظ

واقعا چقدر خوشمزس!!!!

نفس یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:20 ب.ظ

وای مدل ماهی خیلی قشنگ بود

ممنون
آره منم اونو خیلی دوسدارم

خان گور خانم دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:34 ب.ظ

دومی و سومی رو درست کرده بودم همشون خوشگلن

pari سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 ق.ظ

salam man az hameye welageton didan kardam.ba inke khili tekrari dasht ama khili aali bood.mamnoonam

anesam جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:51 ب.ظ

khili ali bod mamnon

زهرا دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:18 ب.ظ

مشنگه

ساره شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:01 ق.ظ

عالی بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود

مرضیه سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:03 ق.ظ

باسلام کدبانوی واقعی واقعا دستتان درد نکند خیلی زیبان من حتما از طرحاتون استفاده می کنم
بازم ممنونم

سلام عزیزم
خواهش میکنم
ممنون از حضورت

پریسا دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:49 ب.ظ

این مدلو منم از همه بیشتر پسند میکنم اخه خیلی از همه بهتره و واقعا برای جلو مهمون هم طرح خوبیه.با تشکر

پریسا دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:23 ب.ظ

واقعا تزویناتون قشنگن اولی و دومی و سومی و چاهارمی هم خیلی خیلی قشنگن با تشکر.

رقیه دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:02 ب.ظ

خیلی ممنون عالی بود لطفا مواد استفاده شده در هر سا لاد را زیر ان بنویسید متشکرم

خواهش میکنم عزیزم
خیارشور-ذرت پخته-نخودفرنگی-هویج پخته

فاطمه یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:43 ب.ظ

تا حالا تزیین به این زشتی ندیده بودم

چشمات زشت میبینه عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد