هنر سفره آرایی

هنر سفره آرایی

هنر سفره آرایی

هنر سفره آرایی

سری اول تزئین هندوانه

زیبا


یعنی هرکس که  این هندوانه ها رو میبینه ,دلش آب میفته!!!

در سفره آرایی ,تزئین و طراحی انواع میوه ها,خصوصا هندوانه ,کار سختی هست ولی درعینه حال فوق العاده زیبا...

راستش من هنوز تزئین هندوانه رو تمرین  نکردم..ولی هروقت این کارو کردم,عکساشو براتون میذارم..

تزئین هندوانه برای شب یلدا واقعا کار زیبایی هست..

حالا برید به ادامه مطلب و بقیه عکسا رو هم ببینید





نی نی شکلک
نظر یادت نره ها!!

نظرات 13 + ارسال نظر
خان گور خانم دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:45 ب.ظ

هندونه میخااااااااااااام خب آخه اینا چیه میزاری اینجا؟
بچه مردم هلاک شد!
مهناز بانو جان اگه امکانش هست توی وبلاگت یه قسمتی بزار که دستور آشپزی هم داشته باشه البته ببخشیدا ولی من خب این چیزا رو دوست دارم دیگههههههههه

باشه دوست عزیزم
بزودی...

ermes سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:22 ق.ظ http://ermes-3.blogsky.com/

چقدر زیبا
واقعا هنریه !!

نفس چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:54 ق.ظ

خیلی قشنگن ولی درست کردنشون خیلی سخته

آره حکاکی روی میوه ها واقعا کار سختی هست
بخصوص هندوانه که باید با کاردک مخصوص خودش باشه که من هنوز اون کاردک رو ندارم

zrnznn چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ب.ظ

وای چه سلیقه ای......ماهی کوچلو ها چقدر نازن....مرسی مهناز جون

قربونت عزیزم

فاطمه سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:09 ق.ظ http://zemestooni.blogsky.com/

واای اون هندوانه قلبه خیلی محشره من که اصلا دلم نمیاد بخورمش فقط باید نگاهش کرد

پریسا جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:39 ب.ظ

سلام عزیزم
واقعا زیباست اگه میشه انواع دسر هم نشون بدی ممنون میشم

حتما عزیزدلم

آرزو چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:42 ب.ظ

تزیین هندونه ها خیلی قشنگه.دمت گرم

پری جوووووووووووووون پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:39 ب.ظ

عزیزم واقعا عالیه اما دیگه نمیشه اونو خورد

sama یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:37 ب.ظ

dokhtar to biste bisti

رها دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:01 ب.ظ http://ghadamgaheeshg.blogfa.com

وبلاگت خیلی قشننگ ومفیده...
اگه خواستی لینکم کن منم لینکت میکنم...
بازززززززززززززم میگم وب خیلی خوووووووووووبی داری

قربونت گلم
لینک شدی

مرضیه سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ق.ظ

واقعا خسته نباشید خیلی زیبان کاش ماهم هنر به این زیبایی داشتیم

نجمه سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:39 ب.ظ http://power57.blogfa

سلام.دوست عزیز.از ایده های قشنگت ممنونم.

sama سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:06 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد